Google

Wednesday 23 May 2007

Exit reentry Visa

Hari ni, macam biasa la setiap kali aku nak balik KL drama yg sama gak, pak2 arab ni semua jenis buat keja last minute. Dah kul 3.30 ptg exit reentry untuk aku dan keluarga tak siap2 gak.

Apply nak balik dah sebulan awal, nasib ari sabtu aritu aku tanya pasal tiket, mamat yg incharge katanya surat dr HR tak sampai lagi, padahal kat ofis tu bukannya ada partition, mamat HR 2-3 meter je dari meja dia tu. Rupanya dah bagi kat dia tapi dia lak entah letak kat mana.

Exit reentry visa lak aku tanya ok ke kat pak arab yg jaga bab2 visa ni, time tu la nak bagitau nak photo baby aku lak, masa submit last 3 weeks takde la lak bagitau, pas tu kalau dah tau tak nak bagitau... Ni semua jenis keja nak terberak baru nak buat toilet, buat keja last minute...

Anyway kul 5 ptg dapat gak aku tiket ngan visa keluar, so esok kul 4 ptg alatul barrah.... ke abu dhabi, transit 7 jam lebih kurang pas tu ke KL. Ada member kat Abu Dhabi nak jemput tour de Bu dhabi so kalau ada gambo2 menarik nanti aku pos kat sini.

Balik kl 2 weeks tp insyaallah kalau ada kelapangan kat kl aku post gak citer2 menarik.

0 comments: